Philips Performer Active FC8522 paars

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Performer Active FC8522 paars op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

m.vl 17-10-2014

Heb de stofzuiger (FC8522/09) nu een goede 2 weken in bezit, deze stofzuiger is zeer praktisch aangezien deze zeer licht is en wendbaar. Merk wel op dat dit een budget stofzuiger is en dit is er ook aan te merken qua degelijkheid heeft wel een mooi design en mooie kleur. Het snoer is voor ons wat aan de korte kant wat meebrengt dat men toch een paar keer van stopcontact moet wisselen. Met onze 2 honden en 3 katten in huis moet hij dus hel wat haar opzuigen en hier laat hij toch wat steken vallen, mede doordat de zak snel vol zit en men dan toch moet inboeten aan zuigkracht. Verder schuift bij ons het mondstuk dat voorzien is van 2 wieltjes stug over de harde vloer als men een kleine zijdelinkse beweging wil maken. Ik zou besluiten voor iemand die niet te ruim woont of als tweede stofzuiger zou moeten dienen om bv. het verdiep te stofzuigen dit een goede keus zou zijn al maakt hij toch tamelijk veel lawaai voor zo een klein toestel.

Karenvanquekelberghe 09-10-2014

Prijs/kwaliteit gezien is dit een goede stofzuiger. Hij is zeer wendbaar. De hoogte van de buis is makkelijk aan te passen.
Wij hebben boven vooral vast tapijt en hiervoor is hij uiterst geschikt. Door zijn speciale multifunctionele mondstuk komt hij ook makkelijk in hoekjes en langs alle kantjes. Ook grotere kruimels gaan makkelijk mee. Voor ons is het een aanrader...

sortje 09-10-2014

Philips FloorCare Model Performer Active Stofzuiger met zak en AirflowMax-technologie. Serienummer FC8522/09. Zuigkracht het allerbelangrijkste kenmerk van een stofzuiger. Je moet resultaat zien! Geluidsniveau, gewicht, ergonomisch design en energiebesparend zijn welgekomen kenmerken.
Na een hele week in het bezit te zijn van deze stofzuiger van Philips FloorCare FC8522/09 kan ik zeggen dat veel van mijn favoriete kenmerken terug te vinden zijn. De zuigkracht is onvoorstelbaar. Met de Triactive zuigmond en de elektronische zuigkrachtregeling gaat stofzuigen als vanzelf. De TriActive + stofzuigkop is eenvoudig aan te passen naar tapijt of harde vloeren. Wat houdt de TriActive + mondstuk in? 1) Het opent het tapijt voorzichtig met de speciaal ontworpen zoolplaat om het stof diep in het tapijt te verwijderen. 2) Het zuigt grote stukken op met de grote opening aan de voorkant. 3) Het veegt het stof en het vuil dicht langs het meubilair en de muren op met de twee zijborstels. Ook op de stofzuiger kan je de zuigkracht aanpassen voor zetels, tapijten en vloeren. Door het ergonomisch extra lange handvat van 50 cm bereik je gemakkelijk moeilijke plekjes. Handig zijn ook de mondstukjes die het fijnere werk voor hun rekening nemen. Het geluidsniveau met 79dB is niet echt verschillend van de andere stofzuigers. Dus daar niet echt verbetering waarneembaar. De energieklasse B is mooi meegenomen. Het ontwerp is mooi maar licht met een gewicht van 5.2 Kg. Valt nogal snel om bij heftig stofzuigen. ;-) Het lichte gewicht is dan weer praktisch bij het verplaatsen naar een andere verdieping. Met de stofzak capaciteit van 4 liter en speciaal ontworpen zak kan je langer schoonmaken en de AIRFLOWMAX technologie maximaliseert de luchtstroom, waardoor de zak gelijkmatig ontvouwt voor de beste prestaties, zelfs als de zak voller wordt. Met een actieradius van 9 meter en een snoerlengte van 6 meter kan ik behoorlijk wat werk verzetten zonder steeds de stekker van stopcontact te veranderen. Het Magisch Paars is de finishing touch aan deze krachtige compacte stofzuiger.